17 aug. 2012

Review:Kallos-ULEI - ELIXIR DE ÎNFRUMUSEŢARE Pentru Par & SER PROTECTOR



Toate produsele mele de îngrijire a parului sunt de la Kallos.

Azi vreau sa va vorbesc despre doua produse de la Kallos care îmi plac mie ULEI - ELIXIR DE ÎNFRUMUSEŢARE ȘI SERul PROTECTOR.


gfxlovers.com/smiliesKJMN ULEI - ELIXIR DE ÎNFRUMUSEŢARE

Este un ulei de înfrumuseţare a părului, bogat în substanţe active, cu ulei extras din sâmburi de nuci de macadamia, migdale şi in, care îngrijesc şi protejează părul prevenind despicarea acestuia. Prin utilizarea ei regulată veţi avea un păr puternic, sănătos şi strălucitor. Părul va deveni fin la atingere, uşor de coafat şi va căpăta  luciu. 50ml


are un miros plăcut,
hidrateaza parul , 
✿nu ingrasa parul
îl lasă moale si usor de pieptănat,
✿ oferă  parului un aspect sănătos 
reda strălucirea părului
Pret:12 RON

Placeeeee



gfxlovers.com/smiliesKJMN SER PROTECTOR

Ser protector pentru vârfurile de păr despicate. 30ml


❀lasa varfurile moi 
❀nu face minuni dar nu se mai deteriorează asa repede vârfurile folosind serul
Pret:6 RON




Placeeeee

Le-ați incercat?




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

4 comentarii:

  1. Interesante aceste produse, le-am pus pe lista de astepta :D Multumim pentru review scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu plăcere Gaby, mulțumesc de vizita(◕‿◕✿)Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca nu am inceract produsele astea,eu folosesc de vfeo 3 ani uleiul de par cu cristale lichide si e foarte bun,dar as vrea sa mai schimb,iar postarea ta imi da idei noi...sper doar sa gasesc ambele produse pt ca imi dau impresia ca sunt foarte eficiente..multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si tu mi-ai dat idei ca eu tot ii dau târcoale la uleiul cu cristale,pana la urma tot îl iau.
    Multu'(◕‿◕✿)
    Pupici(^^,)

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'