21 nov. 2012

Review- Ruj super soft cream, nuanta IMP6325, IMPALA

Azi am primit si primul ''răspuns'' la provocare din partea lui Gabryelle , e vorba de un review foarte util ,eu chiar eram curioasa de aceste rujuri dar mai bine las vorbăraia si va las cu review-ul.

 Nu pot sa spun ca acest ruj este printre cele mai bune pe care le-am folosit pana acum, insa nici nu-l consider bani aruncati in vant. Una dintre cele mai mari dezamagiri in ceea ce-l priveste, este culoarea foarte diferita fata de ce putem vedea pe site. Eram in cautarea unui roz inchis pal, insa am primit un roz nude. Nu inteleg de ce magazinele de cosmetice, nu pun culorile reale ale produselor, oricum de cele mai multe ori clientul nu mai revine daca are o experienta neplacuta. Revenind la rujul nostru, este un nude sidefat dragut (chiar daca in poza pare roz, pe buze se vad doar niste reflexii si o mica urma de culoare), este foarte cremos, nu usuca buzele, se aplica usor si uniform, nu are gust si miros ciudat, si are gramaj 4g.
 Din pacate are si cateva puncte slabe. Dupa nici o ora de la aplicare, rujul incepe sa se stranga in colturi si buzele capata un aspect neplacut. Eu il folosesc doar cu un contur de buze rezistent, deoarece dupa cateva ore, capata un aspect ca si cum ai buzele mazgalite.
Chiar daca nu sunt foarte multumita de rujul Super Soft Cream Impala, nuanta IMP6325, sunt foarte curioasa sa mai incerc si alte culori. Intreaga gama de culori, o puteti vedea   AICI . Pret 15,21 Lei (fara reducere reprezentant), si poate fi gasit pe Ladys.ro !

null null null null null
 Sper sa va fie util acest review. V-am pupat!:*
Pe Gabryell o  găsiți AICI cu  multeee review-uri si recomandări utile.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Un comentariu:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'