1 nov. 2012

Swatch & Review:Avon superSHOCK Mascara

Nu sunt eu o fana prea mare a produselor AVON dar mi-a atras atenția rimelul superSHOCK,e la oferta
 55 % reducere dacă, cumpărați încă un produs, adică 12,99 RON de la 29 ron.
Sursa




Ambalajul e  drăguț ,periuța e groasa si mare ,are peri scurți și deși, îmi place ca nu încarcă genele , definește și conferă volum genelor,eu am aplicat 2 straturi,se usucă destul de repede iar formula este aproape complet rezistenta la apa.

Per total îmi place dar nu as da 29 RON pe el.








Dupa 7 ore, ținând cont ca mie îmi lăcrimează foarte tare ochii eu zic ca sa menținut destul de bine
L-ați încercat ,cum vi se pare?




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

6 comentarii:

  1. Eu l-am mai avut si mi l-am luat si acum la oferta. Ma impac foarte bine cu el! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar foaaaarte bine a rezistat, ma batea gandul sa mi-l iau si eu, Super shock este foarte laudat.....sa il folosesti cu placere:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am fost surprinsa de rezistenta lui, dacă îl mai găsești la oferta ia-l ca e chiar ok rimelul.:)

      Ștergere
  3. Mi l-am luat si eu la oferta la 13 lei, numai Supershock folosesc, il ador:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raportul calitate-oferta e chiar bun :))
      M-a surprins,nu ma așteptam sa-mi placa :D
      Pupici:*

      Ștergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'