31 dec. 2012

☆Retrospectiva anului 2012☆

Când am făcut blogul nu ma gândeam ca o sa ajung sa postez modele de unghii, review-uri si alte articole si chiar sa intereseze pe cineva de ''mâzgălelile'' mele sau ''prostiile'' ce le scriu eu pe aici :)) asa ca va mulțumesc din suflet ca sunteți alături de mine si îmi vizualizați ''mâzgălelile'', mulțumesc ca ''ma comentați'', mulțumesc ca ma urmăriți , mulțumesc pentru fiecare comentariu lăsat .

De aici am început - primul meu NOTD , abia îmi lăsasem unghiile sa crească si erau asa de miciiii ca abia le vedeai :))),mi-am ros unghiile mai toată viata asta e a 3-a oara când îmi las unghiile sa crească cu succes si sper sa ma tina mullttt :))
Asta e din 04.06.2012
Am făcut si un colaj cu toate postările din 2012 :D





Eu va doresc tot binele din lume si sa aveți un An Nou asa cum vi-l doriți :)
Va pupici si ne auzim /citim la anu' :*
Pentru sugestii,critici, colaborări ,cereri sau orice altceva ma găsiți pe cris.litlle.corner@gmail.com sau pe Facebook.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'