15 dec. 2012

Swatch-Farmasi nr.81

Am văzut zilele trecute la Aminara oja asta si de când am văzuto  știam ca trebuie sa fie a mea asa ca azi am fost si mi-am luat oja,e vorba de Farmasi nr.81 ,se mai lipise una de mana mea dar am lăsato pentru data viitoare :)) sa stea cuminte sa ma aștepte :))
Mai am una din aceeași categorie pe care v-am arătato aici . :)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Va lac ojele Farmasi?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

6 comentarii:

  1. Ce dragut;x Iti vine foarte bine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. CrisLitlleCorner15 decembrie 2012, 21:54

    Multumesc,cred ca arata mai bine pe unghiute mai lungi dar cresc ele :))
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac ojele cu sclipici fin. Cel mai mult chiar. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. CrisLitlleCorner16 decembrie 2012, 10:50

    Multumesc!
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. CrisLitlleCorner16 decembrie 2012, 10:51

    Si mie au inceput sa-mi placa tareee...:))
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere

Follow by Email

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'