12 dec. 2012

Tag:CRACIUNUL DE IERI vs CRACIUNUL DE AZI

Am primit un Tag  de la draguta de Gabryelle despre Craciun, MULȚUMESC DRAGA MEA :) Craciunul e perioada mea favorita din an,daca nu ar fi frig ar fi si mai bine :))),dar mai bine va las  cu tag-ul...
Image Hosted by ImageShack.us

● Care a fost cel mai frumos Craciun din copilaria ta?
Pai ,mai toate Craciunurile au fost frumoase dar imi aduc aminte intr-un an ,eu si fratele meu am vrut sa-l prindem pe Mos Craciun :)) si am încercat sa stam treji dar nu am reusit :)),oricum dimineața cand ne-am trezit aveam sub brad multe cadouri,smecher Mos Craciun asta da tot îl prind eu odată :))))

● Care este cel mai frumos Craciun recent?

Am fost plecata din tara o perioada si intr-un an am venit acasa iar in seara de ajun a inceput sa ninga  ca-n povesti,cu fulgi mariiii ....a fost foarte frumos :)



● Care a fost colindul tau preferat in copilarie?

Corul Madrigal - Din an in an

● Care este colindul tau preferat in ziua de azi?

● Care a fost filmul tau preferat de Craciun, in copilarie?

 


● Care este filmul tau preferat de Craciun, in prezent?



● Cum impodobeai bradul de Craciun cand erai mic(a)?

Mereu împodobeam bradul in ajunul crăciunului împreuna cu fratele meu :),era mare si colorat :))



● Cum impodobesti bradul in ziua de azi?


Deocamdata nu l-am impodobit dar si acum il fac colorat  doar ca nu mai e mare si e artificial :]



● Crezi in Mos Craciun? De ce da, sau de ce nu?


Cred in ideea de Mos Craciun,oricine poate aduce o bucurie unei persoane dragi :)



● Iti place reclama clasica Coca Cola, cea cu Sarbatorile Vin si camioanele luminate?


O ador....


● Unde este (sau unde ar fi) locul perfect pentru a petrece zilele de Craciun?

Acasă, în familie alături de cei dragi :)



● Brad artificial sau natural?


Pai ...natural,imi place mirosul de brad dar in ultimii ani am optat pentru unul artificial :D



● Cat de importanta crezi ca este zapada, in preajma Craciunului?


Foarteeee...nu-mi place Craciunul fara zapada,nu-mi place iarna deloc dar de Craciun vreau zapada :)


● Ce inseamna Craciunul pentru tine?

Cozonaci,bucurie,cadouri, zăpadă,colinde,cadouri....am mai spus asta nu,deci ...cadouri:))))



● Primesti colindatorii de Craciun?

Nu,ca nu vin :)))

● Care este cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?
Toate cadourile ce le-am primit au fost frumoase :)

Voi ce preferați CRACIUNUL DE IERI sau CRACIUNUL DE AZI ?

Singurele regulii ale tag-ului erau sa răspund cu plăcere la întrebării și sa nominalizez cel putin o persoana,de raspuns am raspuns acum mai ramane sa nominalizez...pai eu vreau sa nominalizez toate fetele :D ,asa ca daca va place tag-ul si Craciunul puteti sa-l preluati .





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

3 comentarii:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'