6 dec. 2012

Tag:One Lovely Bog Award

Cum azi am fost libera si am avut mai mult timp m-am gândit sa onorez un tag  ce l-am primit de la drăguța de Gabryelle , dacă nu o cunoașteți pe  Gabryelle va invit sa faceți cunoștință cu ea , pe blogul ei găsiți  review-uri foarte interesante si utile.
Image Hosted by ImageShack.us

Reguli:

1) Sa mulțumești persoanei care te-a nominalizat.

Mulțumesc mult Gabryelle :*

2) Sa împărtășești șapte secrete despre tine.
  • Am 2 tatuaje ,un fluturaș pe care toată lumea il confunda cu o floare si o inimioara care nu e inimioara :)))
  • Mie frica de păianjeni si tot ce e mic,urat și mișcă :)))
Când eram mica mai făceam mișto de mama cu frica ei de gângănii dar mai alea de păianjeni, se pare ca e ereditar :)))

  • Mi-am ros unghiile toată viata.
  • Urăsc sa spăl vase dar îmi place sa gătesc deci se compensează:)))
  • Sunt tare împrăștiată,tareeee....:)))
  • Urăsc mirosurile dulci,nu le suport,mi se face rău :(
  • Nu-mi place crema de fructe ,ciocolata cu crema de fructe sau praline ....nu,nu,nu
3) Sa nominalizezi 15 bloggeri pentru One Lovely Blog Award.

Nu vreau sa nominalizez 15 ,vreau sa nominalizez toate fetele care nu l-au primit :)

Pupici:*



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 comentarii:

  1. Mersi scumpa!:* Cat ma bucur ca ai spus ce anume nu-ti place, as fi facut o gafa mare, acest tag a picat la tanc!:D pupicei:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihihi...
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'