1 ian. 2013

Barry M vs Rapsodi-DUPE

An nou-proiecte noi :),m-am gândit sa deschis o noua rubrica pe blog DUPE,am găsit printre ojele mele , oje la fel de mărci si preturi diferite dar aceeași nuanță si m-am gândit sa vi le arat și vouă.
Începem cu Barry M vs Rapsodi.
Prima  a fost oja Rapsodi nr.352 apoi a venit Barry M-foil effect ,va las cu pozele sa vedeți despre ce vorbesc :)
Vedeți despre ce vorbeam,sunt identice,nici o diferență de nuanță  doar de preț ,rapsodi e mult mai ieftina .
Va plac astfel de postări?
Yey Or Ney ?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 comentarii:

  1. Culoarea o fi la fel dar finisul nu e deloc la fel. Pensula de la Rapsodi a lasat urme pentru ca probabil are perii mai rigizi. Eu as merge pe Barry M.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pensula de la rapsodi e într-adevăr mai rigida dar pentru swatch-ul din postarea asta am folosit pensula de la barrym pentru amândouă :)

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'