20 ian. 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 1. Red nails

Pentru azi am pregatit o noua colaborare impreuna cu colegele bloggerite ,e vorba de 31 TEME DE MANICHIURI si incepem cu RED NAILS.
Am ales pentru tema de azi o oja Farmasi 036,L'oreal Resist & Shine  301 ,un punctator si o placuta cu stampila ,rezultatul il vedeti mai jos,sper sa va placa :)


Nu uitati sa treceti si pe la colegele mele sa vedeti ce v-au pregatit :)

3. Andreea Georgiana http://rosemerta.blogspot.com



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 comentarii:

  1. nu-mi aduc aminte sa fi vazut live aceasta nuanta de Farmasi.


    Sunt dragute unghiutele :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Au iesit superbe unghiutele, am si eu oja acesta de la farmasi, este minunata
    pupicei :*

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'