6 feb. 2013

BB Cream Comparison

Azi revin cu comparația intre cele 3 BB Cream-uri Coreene pe care le detin,am 2 de la Holika Holika si unul de la Skin 79.
Primul pe care l-am cumparat a fost Peach Girl BB Cream-Holika Holika( 13$) căruia i-am făcut un review AICI,al 2-lea a fost Skin 79 -Hot Pink(14$) si ultimul Petit BB Cream-Clearing tot Holika Holika.(7$).

Despre Peach Girl puteți citi in review detalii despre el, părerea mea rămâne neschimbata :)
  • 50 ml
  • SPF 37 PA ++
  • Pret:13$
  • Acoperire-Medie-Mare


Despre Petit BB Cream-Clearing  prea multe nu va pot spune pentru ca l-am folosit de 2 ori , acoperirea e medie spre mare,efect matifiant care rezista pe toată perioada zilei,spf 30 PA++ si cam atâta ,o sa-i fac un review mai detaliat după ce il folosesc mai mult timp :)
  • 30 ml
  • SPF 30 PA ++
  • Pret:7$
  • Acoperire-Medie-Mare


Skin 79 -Hot Pink cred ca cel mai popular BB Cream cu care eu am o relatie de LOVE-HATE,nu prea suntem prieteni :))
Daca îl folosesc 7 zile la rând îmi ies coșuri ,acoperirea e  medie ,textura e mai cremoasa ca cele de la Holika Holika iar rezistenta e mai mica , după câteva ore începe sa-mi lucească fata,deci ne iubim dar nu ne potrivim :)))

  • 40 ml
  • SPF 25 PA ++
  • Pret:14$
  • Acoperire -Medie

SWATCH
In concluzie ,eu rămân cu Holika Holika ,mai sunt vreo 4 BB Cream-uri pe care vreau sa le încerc.:)))


Toate cele 3 BB Cream-uri inclusiv imaginile cu cele 4 sunt luate de pe
rubyruby76 (eBay) ,
transportul in Romania e gratuit ,ajung la Posta Vamala intre 14-20 zile lucrătoare în condiții excelente,
nu am avut niciodată probleme cu pachetul.
Ati încercat vreunul dintre ele,cum vi se par,ce ati alege?




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'