24 feb. 2013

Haul -VIVO Cosmetics

VIVO Cosmetics e un brand englezesc gen MUA si pana pe 15 FEB au avut o oferta de 30 % si transport gratuit de care a trebuit sa profit si eu,e prima oara cand comand de la ei si am ramas placut impresionata e produsele lor dar sa va arat ce mi-am luat :)

Paletuta e VIVO Baked Shimmer Palette Paparazzi, a costat £6.00 si o ador, fardurile sunt cremoase si foarte pigmentate .

Cu blushul s-a produs o eroare :)),eu am comandat numarul 2 Sugar Candy si mi-a venit etichetata Sugar Candy dar dupa parerea mea au gresit etichetarea.Pret:£2.39
Pink Primrose                                              Sugar Candy
Sweet Peach
E un roz aprins dar aplicat nu mai e asa puternic
Si oje NAIL FLARE ,sunt 7 variante ,eu mi-am ales 2 din cele 3 disponibile in momentul comenzi,pret :£2.99 /buc

When i dance e o oja neagra cu particule de sclipici  roz.
Sing  your song e sclipici roz pal foarte frumos.
Toata comanda a avut reducere de 30 % si transport gratuit,eu v-am afișat pretul intreg.
Mai am vreo 3...7 produse pe Wishlist si astept sa mai faca vreo reducere sau transport gratuit,ce ziceti va face cu ochiul ceva?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'