10 feb. 2013

Haul:DM,Lidl,Kallos,Farmasi,....

Stăteam si ma gândeam ce sa va arat in seara asta , NOTD sau Haul si m-am hotărât sa va arat ce mi-am achiziționat eu in ultima vreme,adica urmeaza un HAUL....
De la Lid'l mi-am luat o acetona Cien-6ron,e prima oara cand imi iau acetona asta si deja o iubesc ,e super practica , Dischete de bumbac-2,5 ron nu imi trebuiau neaparat dar erau la oferta :))

Balea Med-Lotiune de corp Ultra Sensitive-11,29ron
Balea Duschgel Sensitive cu Aleo Vera-5,99ron
Balea Fus Puder-9,99ron
Sampon Enliven Mango si Passion Fruit-8,19ron
Balsam Enliven Mango si Passion Fruit-10,69ron


De la Kallos mi-am luat Uleiul hidratand de par  -12 ron si o oja roz Kallos Colour 265-5ron.

CuFarmasi am o problema :)),iar am plecat cu 3 oje si un ruj :))
Rujul e True Color Lipstick Nr.03-10 ron
Cele 3 oje:120,24,02 5ron/buc.
Am facut si 2 poze sa vedeti cu ce ma confrunt cand ajung acolo :)))
Si piesele de rezistenta:))) getutele mele superbe care au costat 69ron la oferta de la Ilotti .
Si 2 perechi de sosetute foarte dragute cu inimioare 3ron perechea :)
Aveti vreunul dintre produse sau vreti sa va povestesc de vreun produs anume?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'