27 apr. 2013

Latest NOTD

Am avut o săptămâna tare aglomerata la munca și nu am avut timp de postări dar sa nu credeți ca nu mi-am făcut timp de unghii :)) chiar dacă a trebuit sa dorm cu degetele în sus :)) ,sa va arata ce am mai purtat eu pe unghii săptămâna asta...
1. Margarete si fluturas 
Fluturasul as fi vrut sa iasa asa...
...dar el nu a vrut,ehhh..nu-i nimic,data viitoare :))
Asta e și manichiura cu care m-am înscris pe MakeupBee la un concurs si dacă va place puteți sa-mi dati un LUV ...AICI

2.Glitter Gradient
3.Sunny Gradient
Bulele alea ce le vedeti pe unghii sunt din cauza spray-ului cu uscare rapida de la Avon:(
Voi ce ati mai purtat ?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'