8 mai 2013

Flirty & Flirt Alert -AVON

Azi vreau sa va arat 2 produse de la Avon care îmi plac mie, amândouă sunt Color Trend ,prima e o oja intr-un roz aprins ,nuanta FLIRTY si un ruj in forma de inimioara -Flirt Alert.
Si începem cu rujul.
Ruj COLORTREND Nuanta Flirt Alert
Pregătește-te pentru cele mai dulci saruturi cu acest ruj in forma de inimioara si aroma de vanilie.
In plus, oferă buzelor tale culori senzuale si catifelate.

Ce m-a atras foarte mult a fost ambalajul drăguț și forma de inimioara,a costat in jur de 8 RON,nu mai știu exact :)),e un ruj cremos dar nu e rezistent,rezista cam 3 ore maxim,e un roz -nude foarte purtabil , în descriere spune '' aroma de vanilie'' ,eu sincer nu simt nici o aroma de vanilie,din partea mea un PLUS pentru ca nu suport rujurile cu gust .


Oja COLORTREND -state of mind-nuanta Flirty
Nu m-au atras niciodată ojele de la Avon dar am vrut sa le dau o șansă iar culoarea asta e foarte frumoasa,am 2 oje de la Avon ,asta pe care v-o arat azi(Flirty) si BlueMorph de care sunt foarte dezamăgita ,nu-și merita banii .
Flirty e un roz  aprins  cu o tenta de albastru, periuța e normala, însă e extrem de rigida si lasă dungi,e nevoie de 2 aplicații pentru o acoperire buna, prețul a fost 6 ron (cred).:))
SI terminam  cu niște unghiuțe :))
Am combinat oja Avon cu Rapsodi 311(swatch) si Flormar U24 , rezultatul îl vedeți mai jos.
Ati încercat vreunul din produsele de mai sus ?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'