15 iun. 2013

Cum si cu ce imi ingrijesc unghiile :) (looong post)

Mereu mi-am ros unghiile,îmi rodeam unghiile pana in carne,cu răni si dureri,am  avut o perioada pe la 18 -19 ani când am reușit sa le las sa crească si m-a ținut cam 1 an după care m-am apucat iar de ros,am mai avut încercări sa ma las dar fără succes.
Când eram mica a încercat mama sa ma facă sa renunț la ros dar nu a reușit , bineînțeles ca nu eram mandra de mâinile mele,mereu le țineam ascunse ,anul trecut prin luna mai mi s-a pus o pata mareee si am zis gata cu rosul ,nu a fost ușor deloc dar  am reușit si sunt tare mandra de mine :D

Sa vedeți cum arătau unghiile mele in 2010 :)),abia am găsit o poza unde mi se vad mâinile,pana si in poze le ascundeam :))
Prima mea manichiura in 04.06.2012 :)),crescuse putin si am reusit si eu sa le mâzgălesc :))
S-a implinit 1 an de cand nu le-am mai ros si m-am gândit ca poate cuiva iar fi de folos postarea asta.
Mai jos vedeti toate produsele pe care le folosesc pentru a-mi ingriji unghiile.
Asa aratau unghiile mele dupa ce le-am sters de oja,folosesc dizolvantul fara acetona de la LIdL marca Cien,chiar daca nu are acetona mie tot imi usuca unghiile.
Dupa ce îndepărtez oja urmeaza spalatul cu apa calda si pasta de dinți ,da ,pasta de dinti,pentru ca au tendința sa se îngălbenească o data pe saptamana le spal cu o periuță si pasta de dinți cu efect de albire si funcționează destul de bine ,după ce le spal le dezinfectez cu apa oxigenata,intr-un bol pun putina apa calda si apa oxigenata si tin unghiile cam 5-10 minute,le clătesc cu apa calda si arata cu vedeți mai jos.
Urmează hidratarea...
Gabrini Moisturizing Gel  si Kallos Ulei pt indepartarea cuticulelor ,sunt produsele care ma ajuta sa-mi hidratez unghiile si cuticulele,uleiul de la Kallos îndepărtează cuticulele le hidrateaza si miroase divin,niciodată nu mi-am tăiat cuticulele,NU,NU,NU,am suferit prea mult cand le smulgeam cu dinți :)).Gelul de la Gabrini m-a ajutat foarte mult sa-mi mențin unghiile hidratate si pila de sticla e prietena mea cea mai buna:)),pila care o mai vedeți in poza de mai sus o folosesc numai pentru a scurta unghiile in rest pentru forma si retușuri folosesc pila de sticla,nu îmi tai unghiile cu forfecuța sau unghiera - le distruge.
Si pasul final...
De fiecare data când imi sterg unghiile folosesc alt lac ca baza,nu le folosesc pe toate 3 odată :)),cel mai des l-am folosit pe cel de la Essence  si Gabrini .
Si ...
Ca top coat folosesc Natty -Orkide 301,imi place foarte mult,are luciu frumos si ajuta la rezistenta ojei.
Sper ca va fi cuiva de folos ''manuscrisul meu''  :))





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'