30 iun. 2013

KKCenterHk-N.NAIL Hot Galaxy Diamond Hidden Nail Foil

Produsul pe care vi-l prezint azi a fost primit spre testare de la KKCenterHK,am așteptat pachetul cu sufletul la gura abia așteptam sa încerc si eu folia metalica.
Bottles Made Of Plastic
100% Authentic
Length: 150cm/ 1500mm/ 59"
Width: 4cm/ 40mm/ 1.5"
Color: Warm color
Patten: Diamond
*Nail Foil Transfer are Not Sticky and Soft, so please use carefully*

*The glue is not include, you can buy the set is include the Nail Foil Transfer and glue*
Non-dry glue : Multiuse nail glue,the best tack time is the glue color from white to transparent.
Asa arata folia,eu mi-am ales Hot Galaxy Diamond Hidden Nail Foil 
Folia simpla(fara lipici) costa 7,69 $  Foil | NNAIL-E04,cu lipici costa 12$ Foil+Glue | NNAIL-E04+JR1004-B ,și le găsiți pe amândouă AICI
Se aplica destul de ușor, am reușit chiar sa fac un fluturaș si o floricica,efectul foliei e foarte frumos.
Ati încercat folia,va place efectul?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'