6 iul. 2013

Born Pretty Holographic Effect 11#

Sunt super incantata de oja pe care v-o prezint azi,am fost printre primele 200 de persoane care s-au inscris pe Born Pretty Store Blog pentru a testa noile oje holografice,nu am stiut nimic pana nu am primit avizul de la Posta Vamala si ...yeyyyy...prima mea oja holografica.
Sunt 12 nuante,eu mi-am ales nr 11#,pretul unei sticlute de 6 ml e 5,59$(acum ca sunt la oferta,normal-12,88$)
Nr 11# e un mov inchis foarte frumos,pensula normal si mica,pentru swatch am aplicat 3 straturi fara top coat,spre marea mea surpriza s-a uscat foarte repede.
Va place?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'