30 iul. 2013

Haul & NOTD


Zilele trecute am intrat la Kaleido sa-mi iau niste pensule(pe care am uitat sa le pozez) si am dat si de setul de acrilice de mai jos,mai am unul dar asta are alte culori fata de cel de la Lidan,a costat 23 ron.
Ojele de mai jos le-am primit de la o prietena venita in concediu ,sunt 4 oje La Femme si 3 de la Miss Sporty Clubbing.

Oja de la Kallos am uitat sa o pozez :))
Oja de mai jos e un lac cu paiete hexagonale negre mici si mari ,a costat 3 ron :D

Si daca tot suntem la capitolul paiete sa vi le prezint si pe cele 2 de mai jos,nu prea am ce sa va spun despre ele cred ca pozele sunt suficiente :))

Pentru swatch am aplicat 3 straturi.

Placuta asta am luat-o cu ceva timp in urma de pe http://www.buyincoins.com/ cu 1$ si nu am reusit sa o folosesc pana acum,am incercat odata dar erau unghiile prea lungi si nu acoperea in totalitate unghia:)),acum cum sunt mici e perfecta :D
Mi s-a rupt si cealalta unghie si a trebuit sa le scurtez mai tare .
Voi ce achiziții ați mai făcut?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'