17 sept. 2013

MOYRA Haul

Saptamana trecuta am facut o mica comanda de pe site-ul http://moyrashop.ro/ si mi-am luat 2 oje si 2 pensule pe care e timpul sa vi le arat.
Prima e Moyra -43,e roz holografic, are 12 ml si costa 5 ron,oja este mult mai frumoasa la lumina soarelui dar din pacate soarele lipseste zilele astea :(,eu am aplicat 2 straturi dar chiar si intr-un strat acopera destul de bine si uniform.
Pentru model am folosit pensulele achizitionate tot de pe moyrashop ,sunt din colectia Vamp,au venit amandoua intr-un tub de plastic ,mi-am luat pensula pentru decorare care e foarte subtire si poti trasa dungulite sau poti contura foarte usor si pensula o singura miscare I (mai e si varianta II) ,17 ron buc. ,putin cam scumpe dar isi merita toti bani.
Ultima oja e Moyra-SUEDE Effect nr.502 ,e un visiniu perfect pentru sezonul de toamna,pentru swatch am aplicat doar un strat :),acoperire uniforma si timp de uscare scurt.,pret 7 ron-12ml.
*cu top coat

Sigur voi mai comanda alte oje si pensule Moyra,le-ati incercat?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'