7 oct. 2013

Flormar Pretty VS Essence :DUPE

Ieri, cotrobaind printre oje am dat de oja de la essence si mi-am dat seama ca seamana foarte bine cu o oja flormar asa ca le-am luat pe amandoua ,le-am pus una langa alta si surpriza....par IDENTICE,e vorba de ESSENCE-147 MISS UNIVERS si FLORMAR PRETTY-P29 si acum sa vi le arat...






Asemanarile le vedeti si voi iar diferente sunt foarte putine.
PRET:Essence 8 ron - Flormar 7 ron
CANTITATE:Essence 8 ml-Flormar 6ml
Acoperire:Essence-2 straturi /Flormar 3 straturi
Consistenta:Essence e mai densa -Flormar mai lichida
In cazul de fata ESSENCE castiga desi nu imi place pensula lata care o are  (tind sa ma manjesc) ,imi place mai mult pensula de la flormar dar essence e mai pigmentata :),baza ojei flormar are o mica tendinta verzuie.
Voi pe care o alegeti?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'