21 oct. 2013

NOTD:Here's My Number

La ultima comanda de pe e-cosmetic mi-am achizitionat si o oja ESSENCE din  colectia toamna/iarna sparkle & sand effect,aveau disponibil doar Me & My Lover si Here's My Number,eu am ales-o pe cea din urma pe care v-o arat azi ,e super frumoasa oja,un gri inchis cu sclipicel turcoaz,roz si argintiu,pretul e 8.9 ron .

Oja gri folosita la aceasta manichiura e Rimmel-Grey Matter aplicata intr-un singur strat  si top-coat-ul e Golden Rose -Gel Look,Essence-2 straturi.


Pentru manichiura asta am folosit essence-Ultimate Pink si Lilac Is My Style tot essence pentru a crea degradeul si am desenat niste trandafiri albi cu acrilice.






Va place ?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'