12 oct. 2013

Notd:Pink Cadillac

Manichiura pe care v-o arat azi mi-a dat batai mari de cap,am facut 1000000 de poze sa pot surprinde culoarea reala a ojei Coral,numai roz nu iesea in rest mov,albastru etc.,dupa multe incercari am reusit sa scot 3 poze decente.
Oja Glitter e Coral Prosilk-Las Vegas:Pink Cadillac nr.503 ,cand am cumparat-o nu ma gandeam ca sclipiciul e atat de des ma gandeam ca e un top coat dar se pare ca m-am inselat,de stiam nu ma opream la una :)),o puteti folosi ca top coat intr-un singur strat sau acoperire completa in 2 straturi,pret:10 ron.



Eu am luat-o din Bucuresti-Militari Shopping dar cred ca le gasiti si in alte locuri ,in Brasov inca nu am dat de ele dar mai caut :))
 LAS VEGAS
SURSA
Milano
SURSA

Hollywood
SURSA

Va plac?





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'