28 dec. 2013

MOYRA haul

Astazi  vreau sa va arat ce mi-am luat eu de la MOYRA,comanda e facuta de pe moyrashop.ro,am pus comanda pe 15.12 si am primit-o surprinzator de repede ,pe 20.12 am primit avizul si am fost repede sa-mi ridic minunatiile:))
Mi-am luat 2 oje ,1 top coat si 3 vopsele acrilice dar ma bine vi le arat pe rand :D

Moyra Gel Look No.911,pret:5 ron
MOYRA Sand Effect,No:854,pret: 8.5 ron
DIAMOND Top Coat ,asta l-am luat din cauza lui Catalina,l-a laudat prea mult si intr-adevar e minunat si la pretul de 5 Ron il iubesc:))
Produsele de care eram foarte curioasa si sunt super incantata au fost Vopselele Acrilice MOYRA Expert ,mi-am luat no.01/03/05,alb,negru si auriu.vin intr-un tub transparent cu 7 ml de produs si costa 8.5 ron/buc,sunt foarte pigmentate .

Eu sunt foarte multumita de produsele MOYRA ,le recomand cu drag , raportul calitate/pret e super bun.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'