24 mai 2014

CIEN Nail Polish -swatch & review

Poate stiti ca magazinele LidL aduc  din cand in cand produse de beauty marca Cien ,de data asta (ca si data trecuta :))) mi-am achizitionat niste oje,3 la numar ,in culori varatice dar mai bine sa vi le si arat :)
Prima oja pe care am pus ochi e neon coral,e o nuanta de coral foarte placuta ,nu este prea neon dar imi place.

a 2-a e laguna bay,un bleu foarte frmos,nu ma omor  dupa albastru dar asta e  minunat,
a 3-a e perfect pink,un roz superb .
Ojele au acoperire foarte buna,din 2 straturi devine perfect opaca ,nu lasa urme si au un luciu foarte frumos si fara top coat.
Mi-a rezistat pe unghii 4 zile dupa care am sters-o dar inca nu sarise,baza pe care am folosit-o e Farmec -baza complex fortifiant.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

14 comentarii:

  1. Oana Alexandru24 mai 2014 la 21:12

    foarte frumoase toate <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Drăguțe toate, dar cea albastră e superbă. Chiar nu cred că am nicio nuanță de genul ăsta, deși am o tonă de oje albastre :)), așa că dacă o mai găsesc în Lidl sigur pun mâna pe ea. :D
    Mulțumim pentru swach-uri și review. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte dragute...
    Le=am vazut si eu ieri,.,.dar din pacate au o gama foarte micuta de culori. (poate pe viitor aduc mai multe)
    Ma bucur ca sunt de calitate...
    Sa le folosesti la modele frumoase :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Alinaluibrumarel25 mai 2014 la 11:54

    pe cea albastra am avut-o in mana, am vrut s-o iau, dar am renuntat.

    RăspundețiȘtergere
  5. De cand asteptam un review :) Clar maine sunt la Lidl sa imi iau cateva ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  6. Bleu-ul si nuanta de coral sunt superbe <3.
    Sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. CrisLitlleCorner25 mai 2014 la 19:05

    Multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. CrisLitlleCorner25 mai 2014 la 19:07

    Dupa cum am spus nu sunt fan albastru dar nuanta asta e superba,merita :)
    Multumesc:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. CrisLitlleCorner25 mai 2014 la 19:11

    Eu am vazut 6 oje si un top coat ,pe langa cele 3 mai e un visiniu -auriu,un crem laptos si taupe cu argintiu,dar am observat ca de fiecare data cand aduc sunt culori diferite ,asta e un lucru bun :))
    Pupici:*
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. CrisLitlleCorner25 mai 2014 la 19:11

    De 3 ori am luat-o si lasat-o dar pana la urma s-a lipit :))
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  11. CrisLitlleCorner25 mai 2014 la 19:12

    Ma bucur ca ti-a fost de folos,abia astept sa vad ce ti-ai luat ;)
    Multumesc!
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  12. CrisLitlleCorner25 mai 2014 la 19:13

    Neon coral e preferata mea ;)
    Multumesc!!
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Toate imi plac. Sunt asa de frumoase. Si eu le-am zarit, cand eram la casa sa platesc cumparaturile. Dar deja era prea tarziu sa ma mai intorc. :)) Data viitoare sper sa pun mana pe cea corai si cea bleu. Sunt preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  14. Alice Vintageland28 mai 2014 la 10:25

    Nu am vazut pana acum lacurile astea de unghii la LIDL dar o sa ma uit mai bine pe rafturi data viitoare cand merg acolo. Imi plac toate dar rozul acela este perfect, I need it in my life!

    Pop
    Culture&Fashion Magic

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'