28 iul. 2012

Review ❀ Swatch(Natty Orkide) ღ NotD(¬‿¬)

Colectia mea de oje Natty,dupa cum se vad si in poze unele sunt mai pigmentate iar altele nu.
Pretul variaza intre 2 si 5 ron,ojele sunt relativ bune,de cumparat?, bineinteles ca mai  cumpar ,daca le nimeresc ca cea verde le tunez

423-ul era doar un lac cu sclipici argintiu in care am pus niste oja mov

362 si  438 ,cea neagra de mai jos sunt ,preferatele mele,438-ul l-am aplicat doar intr-un strat.
 327 o oja argintie care trebuie aplicata de cel putin 3 ori sa iasa bine.
 352 a fost o dezamagire totala,am aplicat chiar si 5 straturi si tot nu a iesit bine asa ca... am tunato
 Mai aveam putina oja alba mata si am amestecato cu cea verde...
 ...este asta.
 

 GrAdIeNt
Am folosit oja verde, tunata,si Golden Rose Mat nr.06





 




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'