9 sept. 2012

Tag: Primul/Prima.

Am primit acest Tag de la GABRIELA,o blogăriţă draga mie .
 Mulțumesc  GABRIELA  ca te-ai gândit si la mine.
Parca a trecut o veșnicie de când ii luam mamei mele fardurile, stăteam și îmi strofocam creieri sa-mi aduc aminte ce ii șuteam lui mama:)), știu ca avea o grămada într-un sertar si îmi băgam și eu mânuțele pe acolo cateodata:D

Primul fond de ten?

Prima oara când m-am dat cu fond de ten a fost fdt-ul prietenei mele,Loreal Infallible,asta a fost acu' vreo 7 ani,primul fdt cumpărat de mine e tot Loreal, Mate Morphose,acu' 2 ani,asta pentru ca nu folosesc fond de ten.
Prima pudra?
O pudra Biotherm pe care am primit-o cadou.

Primul Rimel?
Cred ca a fost un rimel  Ruby Rose.

Prima paleta de farduri?
O paleta RubyRose 
Primul ruj?
Primul ruj a fost al bunici,rujul verde ce se face roz,cred ca va mai amintiti de el.
Primul gloss?
A fost unul la tub cu bila ce venea in diferite arome  pe care l-am folosit foarte putin .
Primul balsam de buze?
A fost cel în cutiuță de la Farmec.


Prima oja?
Prima oja,de fapt au fost 2 una verde neon si una neagra,nu mai stiu ce marca erau.

Primul fard?
A fost unul de la mama,un creion fard gen jumbo ,roz ,tare drăguț.

Primul tuș?
Știu doar ca era destul de rezistent.

Sper ca nu v-am plictisit.
Nu mai tag-uiesc pe nimeni,cine nu l-a făcut îl invit 
sa-l facă.
Pupici:*
PS:Fotografiile sunt cu titlu informativ.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'