26 dec. 2012

Tag:Christmas time

Am tot văzut tag-ul asta prin blogosfera dar niciodată nu am avut timp de el ;) dar cum am fost tag-uita de  Ioana ,  trebuie sa-l onorez,nu?,chiar dacă aproape a trecut Crăciunul :D

1. Ce iubesti cel mai mult in ceea ce priveste luna Decembrie?
Concediul :)))...Cel mai mult iubesc Craciunul,nu-mi place iarna deloc ,doar in luna Decembrie si atunci sa fie zapada nu ger...brrrrr :))

2. Care este parfumul tau preferat in perioada sarbatorilor de iarna?  
Hmmm...anul asta e Paradiso Inferno Pink-United Colors Of Benetton.

 3. Care sunt cele trei produse fara de care nu poti trai in aceasta perioada?
Crema de maini  ,de fata si balsamul de buze,pielea mea o ia razna din cauza frigului :))

4. Care este look-ul tau "go to" in luna Decembrie? Cat eyes? Buze rosii? Impartaseste-ne!
BB cream ,putin blush,putin rimel ,balsam de buze,un ruj nude si gata de plecare :D

5. Care este produsul tau "sclipicios" preferat? Poate sa fie orice! 
Ojele cu sclipici,oje,oje,oje...O.o

 6. Arata-ne ornamentul tau preferat pentru bradul de Craciun! 
Cele doua,bradutul alb sclipicios si giga-inimioara .

 7. Care sunt dulciurile tale preferate in aceasta perioada?
Ciocolata cu stafide si cozonacul.

 8. Care este filmul tau preferat de Craciun?

 9. Ce doresti sa iti aduca Mos Craciun anul acesta?
Pai a venit ,nu mi-a adus chiar tot ce mi-as fi dorit dar a fost un Mos bogat :)

 10. Sarbatorile sunt momentul perfect pentru a impartasi iubire! Pe cine vrei sa recomanzi si de ce? 
Impartasesc iubire la toata lumea...
Majoritatea fetelor au facut TAG-ul  asa ca nu mai recomand pe nimeni dar in cazul in care nu l-ati facut si vreti...FEEL FREE..




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'