17 feb. 2013

10 ZILE DE NAIL ART-2* Newspaper nails

Postarea cu unghiuțele de ziar face parte dintr-o alta colaborare cu colegele mele 10 ZILE DE NAIL ART,asta e a 2-a ''zi'',nu particip la toate cele 10 colaborări deoarece nu am timpul necesar de aceea incep cu a 2-a postare asa ca va las cu ''ZIARUL '' de azi :))
Pentru model am folosit numai oje Essence,baza e wanna be your sunshine iar pentru  cele doua floricele am folosit galactic black  si beauty on tour.
Nu uitați sa treceți si pe la colegele mele sa citiți ziarul cu ele :))

 Ela’s Dreams(Mihaela Claudia) – http://elasdreams.blogspot.ro/



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'