14 mar. 2013

AVON Nails Expert-Liquid Freeze

Cu ultima mea comanda AVON pe langa o oja si un ruj am comandat si  Nails Expert-Liquid Freeze un spray pentru uscarea rapida a ojei ,l-am folosit suficient sa-mi fac o parere pe care vreau sa v-o impartasesc.

Usuca lacul de unghii in 60 de secunde! 
Pulverizati produsul dupa aplicarea lacului de unghii si asteptati sa actioneze timp de aproximativ 60 de secunde.
Ei spun ca usuca lacul de unghii in aproximativ 60 de secunde  eu spun ca usuca lacul de unghii in aproximativ 5 minute,da,in 5 minute ,cel putin,oja e aproape complet uscata asta in cazul in care va dati doar cu un strat de oja daca faceti ca mine-baza,oja,oja,topcoat- timpul de uscare creste la aproximativ 20 minute.
Contine 50ml de produs,suficient pentru vreo 3 luni in cazul in care va faceti unghiile des ca mine,are un miros placut de flori care dispare odata ce se usuca  si are consistenta uleioasa,a costat 12 ron la oferta iar pretul intreg e 15 ron.

Ce parere aveti,l-ati incercat?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'