21 apr. 2013

Captura zilei :GOLDEN ROSE

Zilele trecute am trecut pe la unul din magazinele mele preferate de unde îmi achiziționez oje sa vad ce mai au nou și am văzut O.O Bineînțeles ca nu am plecat cu mana goala mai ales când am văzut noile Golden Rose,mi-a fost destul de greu sa-mi aleg numai 3 dar nu-i nimic ca știu unde e magazinul :))),
dar sa vi le prezint pe cele trei .
De cad am vazut prima oara colectia Jolly Jewels mi le-am dorit PE TOATEEE sau doar una... deocamdată :)),mi-am luat nr.113 un roz foarte frumos cu sclipici hexagonal portocaliu(cel mare) si argintiu  (cel mic).
Golden Rose Rich Color Nr.06,e un piersiciu pastelat cu sclipicel foarte fin auriu.
A 3-a e doar sclipici rosu mic si des,Golden Rose Care + Strong nr.164.




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'