18 apr. 2013

Notd:One stroke ROSE

De mult vroiam sa încerc acest tip de manichiura asa ca mi-am luat inima în dinți m-am înarmat cu pensule,vopsele și rabdareee si m-am pus la treaba.
Primul trandafir ,cel de pe inelar, a ieșit din prima,al 2-lea a fost mai cu moț a 7 -a oara a ieșit ceva din el,la mana dreapta nici nu va arat ce mâzgăleli mi-au ieșit :)) , le-am stres de 20 de ori și le-am desenat iar si pana la urma am făcut niște frunze și ceva ce seamănă cu un trandafir :)) ,avantajul de a folosi acrilice-când nu iese bine îl poți șterge cu apa si reface fără sa ștergi oja <3 nbsp="" p="">
Oja Flormar e U34.

Ce ziceti de trandafirași mei?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'