17 oct. 2013

NOTD:VIOLET & KKCenterHk Studs

Zilele trecute am avut chef de violet, am gasit 2 oje minunate pe care vi le arat azi si am primit si pachetelul de la kkcenterhk.com cu 2 feluri de tinte pe care le-am inclus in
 manichiurile de azi.

Pentru prima am folosit Medusa Isabella ,nu stiu ce nr. e dar daca o gasiti nu ezitati sa o cumparati, e minunata si e 3 ron,si tintele rotunde de 1,5 mm de la kkcenterhk.com ,eu mi-am ales NNAIL-DRN659 pe care le gasiti aici-N.NAIL Studs Circular Silver 1.5mm Nail Art .

 




A 2-a manichiura e cu o oja Virtual -Wild Violet si tinte holografice patrate de la kkcenterhk.com, NNAIL-DRN656 au 3 mm si le gasiti aici-N.NAIL Studs Square Laser Purple 3mm Nail Art 






Va plac?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'