28 dec. 2013

Gold Glitter Nails & little haul

Penru manichiura de azi am folosit Essence-Make-it-golden ,oja aurie e Gabrini si vopsea acrilica MOYRA Expert.


Vineri am fost la plimbare si am in doua magazinele de unde mai imi iau eu chestiute si bineinteles ca nu am iesit cu mana goala :)),mi-am luat niste agrafe,niciodata nu am suficiente,2 oje Classics Glamour nr.206 si 210.2 oje mici si dragute,una roz cu sclipici auriu si un gri-albastrui,2 oje Gabrini Conffetti  nr.125 si 127.

CLASSICS GLAMOUR NR.210 (stanga) 206 (dreapta)

Cele doua oje dragute :D

Gabrini Conffetti nr.125(argintiu) si 127 (auriu),nu stiam de colectia asta de la gabrini pana ieri.

Swatch-uri la toate ojele :)

Si aici aveti desenele mele de ieri,dupa ce am facut swatch-urile m-am apucat sa le si fac model :)))

Ce ziceti de unghiutele mele auri si de achizitiile mele ,va plac?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'