7 apr. 2014

Rimmel-sherbet sweetheart

Cred ca ati auzit sau vazut noua colectie de lacuri de unghii cu efecte speciale (texturate) in editie limitata, SWEETIE CRUSH de la Rimmel London,astazi vreau sa va arat una din cele  cinci nuante pastelate: Sherbet Sweetheart, nr.008,un galben  pastelat foarte frumos.
DSCF7
Eu am luat-o din DM la pretul de 16ron,mi-a rezistat pe unghii 5 zile ,se tocise putin la varfuri dar nu ma deranjat abia a 5-a zi a sarit oja de pe un colt de unghie,se sterge la fel de ''usor'' ca orice oja texturata :)). Oja se aplica destul de usor si  uniform ,devine  opaca in 2 straturi si se usuca in maximum cinci minute.

DSCF18

DSCF728
Asa arata toata colectia:
SURSA.
galben Sherbet Sweetheart (008), roz Candyfloss Cutie (009), mov Violet Swizzle (011), albastru Blueberry Whizz (012) si verde Fizzy Applelcious (010)

Si asa am purtat-o eu...

20140325 113547

20140325 113558

Va place?





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

10 comentarii:

  1. Arata tare bine oja, m-ar tenta colectia :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte dragut.
    Cate straturi sunt in primele poze?

    RăspundețiȘtergere
  4. E draguta. Eu as vrea pe roz sau pe albastru una :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut si eu aceasta colectie si m-a tentat oja verde, dar inca nu mi-am cumparat-o.
    Galben auriul iti sta foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. CrisLitlleCorner10 aprilie 2014 la 23:30

    Eu o mai vreau pe cea roz desi toate imi fac cu ochiu' :*

    RăspundețiȘtergere
  7. CrisLitlleCorner10 aprilie 2014 la 23:31

    Ma bucur ca iti place :*

    RăspundețiȘtergere
  8. CrisLitlleCorner10 aprilie 2014 la 23:32

    Multumesc!
    Am aplicat 2 straturi. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. CrisLitlleCorner10 aprilie 2014 la 23:32

    Pe cea roz o sa mi-o iau si eu :D :*

    RăspundețiȘtergere
  10. CrisLitlleCorner10 aprilie 2014 la 23:34

    Multumesc!
    Toate arata "delicios" :))
    :*

    RăspundețiȘtergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by CrisLittleCorner | Blogger Template by Cris'